tisdag 12 januari 2016

Himlen blir rik på stora stjärnor!!

Så var ännu en stor ikon borta från jordelivet. En stor man som har betytt massor för musikvärlden i många många år, och jag tror att han fortsätter betyda en massa trots att hans liv har tagit slut här.
Det är alltså David Bowie jag pratar om. ☆ ☆ 


Han har gjort massor av bra musik, och hans sista platta kom så sent som i fredags. Den har jag inte lyssnat på, men det skall bli en dag. 
En låt av Bowie som jag gillar mycket är denna:


Just nu sitter jag i soffan, helt slut.. Trött som jag vet inte vad.. Får ju för mig att göra en massa, eller egentligen inte en massa, men alldeles för mycket för mig.. Startade dagen med att sy upp köksgardinerna, stryka gardinerna och så hänga upp dem, vika tvätt, tvätta, slänga in ved i pannan, gå till jobbet, jobba i fyra timmar, promenera hem, laga mat, äta, hänga tvätt, dammsuga, stryka dukar, lägga på dukar och så dyk i sängen.. För mycket för mig, men fasen, jag vill ju ha allt gjort 😉

I morgon på förmiddagen innan jobb skall jag bara ta det lugnt och likadant efter, där med basta..



Ha nu en en fin kväll.. ♡

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade